A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Озерський ліцей Каноницької сільської ради

Річний план роботи ліцею 2022-2023 н.р.

Дата: 28.09.2022 14:41
Кількість переглядів: 20

Річний план роботи ліцею на 2022-2023 н.р.

 

ЗМІСТ

 

  1. Вступ…………………………….…………………………………………..3
  2. Характеристика закладу…….……………………………………………..5
  3. Аналіз роботи ліцею в 2021-2022н. р……………………………………..5
  4. Завдання на 2022-2023 навчальний рік…………………………………..26
  5. Заходи
  1. Освітнє середовище …………………………………………………..27
  2. Система оцінювання здобувачів освіти……………………………...34
  3. Педагогічна діяльність………………………………………………..36
  4. Управлінські процеси закладу……………………………………….41
  5. Діяльність закладу щодо дотримання вимог законодавства……….46
  6. Наскрізний процес виховання……………………………………......47
  1. Додатки:
  1. Засідання педагогічної ради………………………………………..52
  2. Наради при директорові…………………………………………….53
  3. Покращення матеріально-технічної бази…………………………..54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.ВСТУП

Метою закладу є надання якісних освітніх послуг, забезпечення Державних стандартів, всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, як найвищої цінності, її інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності; формування в учнів компетентностей, визначених Законом України  «Про освіту» та державними стандартами.

 

Озерський ліцей у своїй діяльності керується законодавчими документами:

1.Законами України:

  • «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-VІІІ;
  • «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-ІХ;
  • «Про відпустки» від 15.11.1996 №504/96-ВР;
  • «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-ІІІ;
  • «Про національну програму інформатизації» від 04.02.1998 №74/98-ВР;
  • «Про інноваційну діяльність» від 04.07.2002 №40-ІV.

2.Указом Президента України:

  • «Національна стратегія розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі» від 25 травня 2020 року №195/2020.

3.Постановами Кабінету Міністрів України:

  • «Про затвердження Державного стандарту початкової  освіти» від  21.02.2018 №87;
  • «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної   середньої освіти» від 23.11.2011 №1392;
  • «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»  від 14.12.2016 №988-р .

4. Наказами Міністерства освіти і науки України:

      • «Про затвердження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» від 04.09.2000 р. № 428/48;
      • «Про затвердження Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні» та похвальну грамоту «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів» від 11 грудня 2000 року № 579;
      • «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 06.10.2010 №930;
      • «Про внесення змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 08.08.2013 №1135;
      • «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів» від 20.07.2004 №601;
      • «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» від 16.04.2018 №367;
      • «Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу» від 14.07.2015 №762;
      • «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації» від 07.12.2018 №1369;
      • «Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідних робіт та конкурсів фахової майстерності»  від  22.09.2011 №1099;
      •  «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України» від 22.05.2018 №509;
      • «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» від 21.08.2013 №1222;
      • «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»  від  23.10.2017№1407;
      • «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 07.06.2017 №804;
      • «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 №242/329;
      • «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО» від 13.07.2021 №813;
      • «Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти»  від 26.12.2017 №1669;
      • «Про затвердження Типового  переліку засобів навчання  та обладнання для навчальних кабінетів  і  STEM-лабораторій» від 29.04.2020 №574;
      • Листом МОНУ від 18.05.2018 №1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»;
      • Лист МОН № 1/8794-22 від 02.08.2022 року «Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти у 2022/2023 навчальному році»;
  • Лист МОН № 1/9105-22 від 10.08.22 року «Щодо організації виховного процесу у закладах освіти у 2022/2023 н.р.»
  • Лист МОН № 1/7707-22 від 11.07.2022 року «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»
  • Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою у 2022-2023 н.р.;
  • Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою у 2022-2023 н.р.

5. Переліком навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки для використання в початкових класах, основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах.

6. Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти:

  • Наказ МОН України від 08.10.2019 № 1272 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти»;
  • Наказ МОН України від 08.10.2019 № 1273 «Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти»;
  • Наказ МОН України від 19.02.2021 №235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів загальної середньої освіти»;
  • Наказ МОН України від 04.2018 № 405 «Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня»;
  • Наказ МОН України від 04.2018 №408 «Про затвердження Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня».
  • Наказ МОН України від 31.03.2020 №464 «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» (про заміну назви предмета «Захист Вітчизни» на «Захист України» з 01.09.2020).

7. Іншими актами законодавства в галузі освіти, у тому числі місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДУ

 

Рік заснування – 04 листопада 1971 року.

Кількість класів - 12

Кількість учнів - 202

Директор школи – Чашка Марія Іванівна

Школу закінчили 2711 випускників

В т.ч. із золотою медаллю та срібною медаллю - 31

 

Працює вчителів – 29 педагогів.

Обслуговуючого персоналу -13.

Кількість навчальних кабінетів -13.

Кількість навчальних майстерень – 1.

 До послуг учнів:

  • їдальня
  • спортзал
  • тренажерний зал
  • спортивний майданчик
  • ігровий майданчик
  • музей

У школі наявні такі кабінети:

4 - початкових класів, 2 - інформатики, української мови і літератури, математики, історичний,  англійської мови, хіміко-біологічний, фізичний, обслуговуючої праці, комбінована майстерня, спортивний зал, тренажерний зал,  бібліотека, їдальня, кабінет директора, методичний кабінет, кабінет психологічної служби, кімната школяра, музейна кімната.

 

ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ЛІЦЕЮ У 2021-2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

У 2021-2022 н.р. діяльність Озерського ліцею (далі – заклад освіти) була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», реалізацію державних, регіональних  програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.

 

Освітній процес відповідно до Освітньої програми здійснювали 29 педагогічних працівників. Вчителів вищої категорії – 19, першої  категорії – 4, другої  категорії – 3, вчителів-спеціалістів – 3. З них: 1 має звання «учитель-методист», 4 – звання «старший учитель».

 

На початок навчального року в закладі освіти навчалося 202 учні (на 5 учнів менше, ніж у минулому навчальному році). Укомплектовано було 12 класів. Середня наповнюваність – 17

учнів. На кінець навчального року навчалося 199 учнів (троє учнів вибуло до інших шкіл у зв’язку із переїздом батьків на інше місце проживання). Двоє учнів навчалися на індивідуальній формі навчання (педагогічний патронаж).

 

Допрофільна підготовка учнів здійснювалась шляхом введення до варіативної складової спецкурсів, курсів за вибором та виділення годин для підсилення певних предметів, факультативних та консультаційних індивідуальних занять (історія, українська філологія, математика, англійська мова). У старшій школі ліцеїсти вивчають профільні предмети. Цього року 10 клас вивчали на профільному рівні українську мову та літературу, а 11 клас – історію України.

У рамках профорієнтаційної роботи проводяться зустрічі з представниками Володимирецького ВПУ-29, Володимирецького районного колегіуму, Сарненського педучилища.

 

Цьогоріч проведене комплексне самооцінювання якості освітньої діяльності в закладі за чотирма напрямками показало наші сильні та слабкі сторони. Анкетування як метод самооцінювання дозволило  дізнатися думку учасників освітнього процесу з різних питань. 

 

Освітнє середовище закладу освіти

 Територія та приміщення закладу чисті й охайні, немає нагромадження сміття, колючих дерев, кущів, грибів та рослин з отруйними властивостями. Територія закладу огороджена, хоча наявні окремі пошкодження цілісності і є доступ до несанкціонованого заїзду транспортних засобів. Приміщення закладу вночі охороняється сторожем, вдень вхід контролюється черговим вчителем та технічним працівником. Територія ділянки біля центрального входу освітлюється у вечірній і нічний час. Керівництвом закладу щоденно здійснюється огляд території щодо її безпечності для організації освітнього процесу. Кількість учнів закладу не перевищує його проєктну потужність. Навчальні приміщення для здобувачів освіти початкової школи є непрохідними. Санітарні вузли для всіх учнів закладу знаходяться на одному поверсі, облаштовані відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та утримуються в належному стані.

 

Футбольне поле має трав’яне покриття. Майданчики для учнів 1-4 класів обладнані ігровим та фізкультурно-спортивним обладнанням, що відповідає віковим віковим особливостям учнів. Справність спортивного обладнання  перевірено перед початком навчального року комісією, складено акт перевірки на надійність спортобладнання. Потребує ремонту покриття асфальтове покриття подвір’я школи. Територія достатньо озеленена, висаджено фруктові дерева, ягідні гущі, листяні дерева, квіти. У 2020 році проведено капітальний ремонт даху школи, але потребують обробки протипожежним засобом дерев’яні конструкції даху та утеплення горища.

 

Повітряно-тепловий режим навчальних приміщень відповідає санітарним вимогам – в школі тепло, систематично проводиться провітрювання класних кімнат. 100% батьків та 96% учнів зазначили, що у закладі дотримується температурний режим.

 

За результатами обстеження фахівцями Держпродспоживслужби, рівні штучного освітлення приміщень закладу відповідають вимогам санітарних норм, в навчальних приміщеннях світло на робочі місця падає зліва. Вікна великі, незатінені. Заклад забезпечений централізованим постачанням води (протокол дослідження питної води Володимирецьке ВВРВ від 16.08.2021 №44). Для дотримання вимог питного режиму здобувачів освіти в закладі встановлено система очистки води зворотного осмусу. Питні фонтанчики відключено відповідно до вимог Постанови МОЗУ від 23.04.2021 № 4.

 

За результатами перевірки ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області в закладі дотримуються вимоги санітарного законодавства (акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 26.03.2021),  Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» (акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 26.03.2021 № 7), законодавства у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення у ЗЗСО (акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 01.06.2021).

 

Здійснюється щоденне вологе прибирання усіх приміщень та санвузлів у відповідності до санітарних вимог. Облаштовані внутрішні туалетні кімнати з закритими кабінками для хлопців та дівчат, є окремі кабінки для працівників закладу. Наявні умивальники, вода, рідке мило, туалетний папір, паперові рушники та електросушарка

 

Проектна потужність приміщення закладу – 340 учнів, навчається 202 учнів. Комплектування класів відбувається з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі навчальних приміщень.  4, 5, 6-А, 7, 9, 10 класи ділилися на групи при вивченні інформатики, в 10 класі вивчення предмета «Захист України» здійснюється окремо для хлопців та дівчат.

 

Заклад забезпечений навчальними кабінетами й приміщеннями для реалізації освітньої програми. Усі навчальні приміщення використовуються в освітньому процесі. Наявна спортивна зала, тренажерна зала, навчальні кабінети початкових класів, фізики, хімії та біології, української мови та літератури, історії, іноземної мови, математики, обслуговуючої праці, інформатики, навчальна майстерня із слюсарним та столярним обладнанням.

 

Кожен вчитель має персональне робоче місце, створено кімнату для вчителя. Облаштовані місця для спокійного та активного відпочинку у вестибюлі та коридорах,.

 

Кабінети початкових класів на 90% обладнано відповідно  Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОНУ від 13.02.2018 №137. Освітній простір є багатофункціональним, містить осередки відповідно до методичних рекомендацій МОНУ, класи комфортні та затишні.

Обладнання частини навчальних кабінетів потребує оновлення та модернізації

 

Здобувачі освіти та працівники закладу обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах НС та дотримуються їх. Адміністрація проходить навчання з протипожежної безпеки, з ЦЗ. Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Санітарного регламенту та інших нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи.

Перед початком навчального року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень